Azərbaycan Vergi Xidməti tərəfindən aparılan dəyişikliklər beynəlxalq arenada yüksək qiymətləndirilir. Dünya Bankının “Doing Business 2019” adlı hesabatında Azərbaycan Respublikasının mövqeyi 190 ölkə arasında 25-ci yere yüksəlmişdir.
“Biznesin aparılması” və “Biznesin başlanması” ilə “Vergilərin ödənişi” göstəriciləri cəmi vergi tətbiqi məsələləri ilə əlaqəlidir. Azərbaycan hər iki göstəricidə də iyiləşmə göstərib, “Biznesin başlanması” göstəricisi 18-ci yerədən 9-cu yere, “Vergilərin ödənişi” göstəricisi isə 35-ci yerədən 28-ci yere yüksəlmişdir.
Azərbaycanda hüquqi təşkilatların qeydiyyatı “vahid pəncərə” prinsipinə əsaslanır və vergi xidmətinə təqdim edilən ərizələr cəmi iki iş günündən az müddətdə baxılır. Şirkət qeydiyyatdan keçdikdə, vergi xidmətində də qeydiyyatı eyni anda həyata keçirilir. Fəaliyyətə başlamaq üçün isə bəzi addımlar atılmalıdır: büdcədən kənar fondlarda və statistik uçot orqanlarında qeydiyyatdan keçmə, hesab açma.
Əcnəbilər üçün şirkətin qeydiyyat proseduru Azərbaycan vətəndaşları üçün olanla həminidir, fərq yalnız təqdim olunan sənədlərdədir.
Şirkətin təsis edilməsi üçün təsisçinin Azərbaycan Respublikasında yaşaması məcburi deyil, yaşamaq üçün icazə vəsiqəsi tələb olunmur. Xaricdə yaşayanlar da işə gətirə bilərlər.
Xarici vətəndaşlar işləmək üçün icazə aldıqdan sonra hətta şirkətin direktoru ola bilərlər və sonra müvəqqəti yaşayış yeri almaq üçün miqrasiya xidmətinə müraciət edə bilərlər.
Yəni, xarici vətəndaşlar Azərbaycanda yaşamağa ehtiyac duymadan şirkətin direktoru kimi fəaliyyət göstərə bilərlər.
“ICG” şirkəti xarici vətəndaşların iştirakı ilə MMC yaradılması sahəsində böyük təcrübəyə malikdir. Biz müxtəlif ölkələrdən olan xarici vətəndaşlarla effektiv iş üsullarını işləyib hazırladıq. Bunun sayəsində onlar, hüquqi şəxsin yaradılması və bütün məsələlərin operativ həll olması üçün sərf olunan müddəti əhəmiyyətli dərəcədə azalda bilərlər.
Sizin bizimlə işləməyiniz üçün bir neçə səbəb var:
Bizimlə işləmək sizə hüquqi problemlərinizi səmərəli və operativ şəkildə həll etməyə kömək edəcək.
– Şirkətin adı.
– Təşkilati-hüquqi forma.
– Təsisçilərin və direktorun sənədlərinin surəti (şəxsiyyət vəsiqəsi və pasport).
– Bank (filial) hesab açmaq üçün sənəd.
– İştirakçıların tərkibinə dair məlumat (nizamnamə kapitalında payı).
– Direktor (icraçı direktor) haqqında məlumat.
– Hüquqi ünvan.
– Notarial qaydada təsdiq olunmuş etibarnamə, apostil təsdiqi ilə.
– Dövlət qeydiyyatı haqqında şəhadətnamələrin (dövlət reyestrindən çıxarış) və təsisçi olan hüquqi şəxsin nizamnaməsinin notarial qaydada təsdiq olunmuş surətləri.
– Təsisçi(lər) və ya müəssisənin səlahiyyətli nümayəndəsi tərəfindən təsdiq olunmuş nizamnamənin 2 nüsxəsi.
– Şirkətin yaradılması, onun nizamnaməsinin təsdiq olunması və idarəetmə orqanlarının formalaşması haqqında qərar.
– Təsisçi xarici dövlətin hüquqi şəxsi olduqda, onun xarici dövlətdə qeydiyyatda olmasını təsdiq edən sənədlər – qeydiyyat haqqında şəhadətnamənin (reyestrdən çıxarış) notarial qaydada təsdiq olunmuş surəti və digər sənədlər (xarici dövlətin rəsmi sənədlərinin leqallaşdırılması tələbini ləğv edən 1961-ci il tarixli Haaqa konvensiyasına uyğun olaraq leqallaşdırılmış formada).
– Səhmlərlə bağlı müqavilələrin, səhmdarlar arasında razılaşmaların, investisiya razılaşmaları və müqavilələrinin hazırlanması, eləcə də vergi və hüquq məsələləri üzrə konsultasiya.
– Sənədlərin apostil qaydasında təsdiqi (leqallaşdırılması).
– Direktorun və təsisçilərin əvəz olunması.
– Fəaliyyət növlərinin dəyişdirilməsi və əlavə edilməsi.
– Nizamnamə kapitalına dəyişiklik edilməsi.
– Qapalı və açıq səhmdar cəmiyyətlərin qeydiyyatı.
– Qiymətli kağızların (payların) icra orqanında və depozitar mərkəzdə qeydiyyata alınması.
Daha ətraflı məlumat və pulsuz konsultasiya əldə etmək üçün müraciət edə bilərsiniz.